sobota, 20 lipca 2013

Rozdział 1


To my , Julli i Andzia . Nasze mamy poznały się przy naszym porodzie , więc znamy się od urodzenia .
Mieszkamy w Wielkiej Brytanii w Londynie i jesteśmy sąsiadkami , codziennie się spotykamy . Jesteśmy Najlepszymi Przyjaciółkami , ale nie chodzimy do tej samej szkoły . Lubimy wspólnie chodzić na zakupy do Galerii .
----------------------------------------------------------

*Wakacje*

Pewnego gorącego dnia poszłyśmy nad jezioro się pokąpać. Po 30 minutach zaszło słońce i poszłyśmy usiąść na koc. Wtedy podeszła do nas jakaś dziewczyna i spytała się czy zrobimy jej zdjęcie z jej pieskiem. Zgodziłyśmy się .
- Fajny pies. - Powiedziałam
- Dzięki , a ty masz fajny aparat- Powiedziała pokazując na mój aparat
- Interesujesz się fotografią ? - Dodała po chwili
- Tak - Odpowiedziałam
- Jak masz na imię ? - Zapytała Jula
- Vanessa , ale mówcie na mnie Van . A wy. ?
- Julia a to Angelika , ale wolimy Julii i Andzia - Powiedziała Julli
- No dobra to ja idę - Powiedziała Vanessa
- Nie .! Czekaj stój , usiądź z nami pogadamy - Krzyknęłyśmy razem .
Potem Van się wróciła i usiadła z nami. Siedziałyśmy tak do około 20:00 i wymieniłyśmy się swoimi numerami telefonu. - Julli , Andzia . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz